Boy, i fucking miss you and you don't even know it.


Bild lånad från Google.se.

GGRAH! Så trött!! Orkar inte vara vaken mer, men kan inte sova nu. Inte nu, det är alldeles för tidigt. Ska ta och duscha och dricka te samtidigt som jag ska se på tv. Låter bra tycker jag ^^

Tog mig till centrum idag med M.T och J.P. Lånade lite böcker från biblan till repotaget och böckerna som lånade var inte som jag hade väntat mig. Låna två böcker, en tjock och en smal. Borde inte låna den tjocka för den visade sig vara onödig. Jaja, lånat är lånat. Har förresten tappat bort mitt lånekort! :O Vart fan är den?! ;S Hatar att tappa bort saker, men den dyker väl snart upp igen hoppas jag.

Innan jag drog hem från centrum kunde jag inte låta bli att köpa den turkosa nagellacket från HM som jag hade spanat in för några dagar sen ^^ Det stod mellan ljusblå och turkos. Men till slut så köpta jag båda så nu ligger de här, hemma hos mig och väntar på att bli använda X'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0