Even if you're not here, we know that you'll be alright forever ♥

Säg att jag inte håller på att bli sjuk nu fan! Inte nu!.. Vill ju inte bli sjuk och får absolut inte bli det heller. -.- Halsen svider och pannan brinner. Ska ta och knarka i mig lite alvedon sen när jag ska sova. Det borde hjälpa lite. Sedan får vi se hur det blir imorgon, om jag ska komma på tjejkväll hos M.B. Jag vill, men det som hindrar mig är just min hals och att farmor har dött.. RIP ♥ ♥ Det var inte precis min farmor, utan min kusins, men vi säger att det är vår också eftersom att vi stod så nära varandra. Rättare sagt, mamma och pappa stod nära henne.

Bild lånad av we♥it.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0