Give me the cupcake and nobody gets hurt.

Bild lånad av we♥it.com.

Efter att M.B och R.M varit här idag igen så har jag blivit ännu mer sugen på att dra till London!! :D:D Shit... ^^ Vi kollade in massa olika aktiviteter som vi ska göra där, bland annat gå på nöjespark. ^^ SUPERROLIGT!! Måste ta med massa pengar känner jag. För lite pengar och jag är dööd! Okej, inte död då, but you know.

På fredag drar jag hem till M.B och sover där! Hoppas det går, men såsom det ser ut nu så vill inte mamma det -.-' Hon vill fan ingenting! Eller jag får inte göra nåt av henne! Ska fråga pappa imorgon, han är snällare (A) Dessutom så är vi fler tjejer, det är inte bara jag -.- Mamma, mamma.. Nä, men anledningen till att jag inte får sova hos M.B utav mamma är för att hon tror att det kommer bli jobbigt när en kompis sover över och sånt. Men enligt M.B så kommer det inte bli jobbigt. Besides, jag är inte jobbig.. eller är jag? (A)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Fin blogg! Kram :)

2010-03-15 @ 00:46:36
URL: http://cornelia.bubbleroom.se
Postat av: Nilufer

Hej Linda!!

Undrar om du kan fixa en ny design till min blogg`? är trött på den jag har just nu! <3

SNällt av dig om du fixade <3

2010-03-15 @ 07:24:25
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0