I longing after this lovely trip with you guys!

Bild lånad av we♥it.com.

Känns som om öronen är röda som eld efter att ha snackat med M.B i luren i 1 timme och 30min. Tror att vi snackade så mycket, kändes som det iallafall ^^ :)

Drog till biblan idag efter skolan och pluggade biologi and it went great! Well, i thought so :P Pluggade där i 1 timme när brandalarmet sedan gick igång. Först så chillade alla för det var en unge som lekte där och när han lekte började det låta, så vi, eller rättare sagt jag, antog att det vara bara nåt han gjorde. Men så vet det ju inte, utan det var brandalarmet. P.H blev lite nervös och uppmanade oss att gå ut. Vi andra blev lite sådär konstiga, men till slut gick vi ut. M.B satt fortfarande kvar där när en vakt sedan kom in i biblan för att ta ut alla. Han skrek typ såhär; "ALLA SKA UT! NU!!" Gissa om folk blev rädda! xD Hahha. Sen M.T ringde M.B för att hon trodde hon skulle dö, näää, skojja bara! xD HHAHA. Men sen ser vi hemme. Efter all den här draman så visade det sig vara falsk signal, eller jag antar att det var det. Jag såg inte eld eller nåt.

NEXT UP;
En skön fet dusch väntar på lilla moi, and then study-time with the girls. Via msn ^^ Om det nu loggar in -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0