I love you, I do. But you need to let me fly by myself and let me see the world on my own. ♥


Bild av mig :)

Jag vet att bilden inte är världens bästa, men har inte en systemkamera än så leker runt med den jag har. :) Tycker att bilden är rätt så okej, eller vad säger ni?? Ojuste.. ni säger ju aldrig nåt.. -.- SKOJA! Bli inte rädda nu, säg bara vad ni tycker ^^

Har ägnat min tid till att baka underbara kanelbullar igen. :) Längesen man gjorde det, så nu har jag återigen bakat dem. Supergoda! Ska ta och frysa ner några till kusinen som jag lovade att göra för han ska köpa kakor av mig ^^ Hehhe, lite måste man göra, right? :) Dessutom så var det rätt okej att baka kanelbullar och äta utav dem. ^^ Men nu är jag äntligen klar och håller på att sms:a med M.B om vår London-resa som ska ske på påsklovet! :D ♥ I'm so excited!! ♥♥ Kommer bli så roligt! ^^ Men mamma gillar inte att jag åker iväg till London. Hon säger att jag ska vänta tills jag blir 18 och blablabla!! Orkar inte vänta mer, vill åka nu, nu, nu! Hon är bara så rädd om mig helt enkelt, men hon får låta mig flyga nu, right? Jag kommer ju inte alltid vara hennes lilla flicka som jag var för några få år sen... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0