I'd like two bottles of perfection, please.


Bild lånad av we♥it.com.

Helvetesskit! Hatar verkligen när folk flyttar upp saker som vårt samhällsprov som vi skulle ha idag. Fan.. har den direkt efter påsk -.- Jävligt jobbigt, med tanke på att vi kommer ha två andra prov ;S #¤"%! Jag som ville ha den avklarat så jag slapp tänka på den, men nej.. människor måste göra mitt liv surt. >.<' Har så mycket plugg när jag kommer hem att det inte är sant.. samhäll, matte och hemspråk, like kill me now??

Anyway, måste nu fixa bussbiljetter till London. Fan, orkar inte! xD Trodde att jag var klar.. nåja, måste fixa detta nu. Sedan hoppas jag att det är klart. Det endast som fattas är pengarna och packningen... Annars är jag redo för lite äventyr! :D Det är drygt fyra dagar kvar, så behöver inte vänta så länge till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0