It is time for you to laught instead of crying

Bild lånad av we♥it.com.

Har värsta ångest! Det här kanske kommer låta lite knäppt för er, men jag känner att jag har blivit tjockare! :O Tjock av alla kakor som jag har ätit idag och igår. Speciellt igår, åt fan en hel burk tillsammans med M.B och R.M ^^ Men det var ju såå gott.. Och inte bättre idag var det när jag åt en glass och kakor.. -.-' Får ta tag i den där träningen som jag babblade om för en vecka sen (A) Hehhe. Går lite segt nu.. orkar eller har inte tid till att träna. Men ska göra det imorgon genom att dammsuga hela huset. Då rör man sig i hela kroppen, dessutom så blir det rent! Två för en liksom (A) Men måste seriöst, jag måste! 

Såg nyss filmen The Love Guru. Den var inte alls bra, enligt mig. Suger som fan. Men det är bara mina tankar om filmen liksom. Skriver om den imorgon för nu ska jag ner i sängen min och sova djupt! Behöver sömn! Nattienattie ♥   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0