No matter how big or soft or warm your bed is, you still have to get out of it.

Bild lånad av we♥it.com.

Kommer framöver ligga ganska så låg med min uppdatering här på bloggen nu. Beror på olika skäl, bland annat för att jag har plugg att göra och att mina dagar inte ser sådär jätte händelsefulla ut. Så bättre att låta bli än att skriva tycker jag ^^

Är jävligt seg, men glad på samma gång. :) Det var inte så himla jobbigt att stiga upp ur sängen idag, även om jag gärna skulle vilja sova lite till ^^ När jag såg solen blev jag helt paff och var redo för skolan. Men när dagen gick blev jag allt segare xD Och nu sitter jag här, med ögonen som slutnar då och då. Kanske ska ta och sova lite tidigare?? :P Hehhe, får se..

Time for; Plugg och mat! Längtar till maten, är hungrig som bara den! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0