One boy can change a girl's life in way no one can imagine.

Bild lånad av
we♥it.com.

En urusel uppdatering, jag vet, men har helt enkelt inte haft tid till bloggen på ett tag ^^ Det har hänt en massa saker kan jag säga iallafall x) Okej, nu överdriver jag. Det har inte hänt nåt -.- ^^

First of all vill jag gratta en kompis från E-tuna. GRATTIS GAMLING! :D
Synd att vi inte kan åka ner till dig och "festa", men så är livet ^^ Vem vet, du kanske får en present av mig när jag kommer tillbaka från London! (;

IGÅR && IDAG;
M.T, M.B, J.P & R.M var alla hemma hos mig idag och hade det lite trevligt. Beställde även biljetter till London så det är nu done! ÅHHHHH! LÄNGTAR SOM FAN! :D Ska shoppa loss, R.M sa att jag ska ta med mig lite kläder för jag kommer köpa asmycket där! :D "happyface" Efter det blev det lite galet, youtubade en massa och dansade även lite. Igår umgicks jag med M.B & R.M hos mig. Pluggade lite och faceade lite ^^ Hehhe, foto blev det också, men det är privat!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0