She doesn't know which of the voices inside her to follow

Bild lånad av we♥it.com.

Fiiifan! Två dagar kvar tills London! Det börjar kännas nu! Kroppen är så pigg att jag bara vill göra klart allt plugg och åka iväg på semester! It's gonna be great! Måste snart ta och leta reda på en big suitcase så jag kan packa ner alla kläder som jag ska ha med mig. Ska dock inte ha med mig så mycket faktiskt. Ska ha med mig kanske 4 ombytten plus alla andra saker som jag kommer ha behov av, såsom handduk och tandborste ^^ Resten köper jag där! :D Syftar på kläder då (;

Men innan jag tar och drömmer iväg allt för långt så ska jag ta och plugga. Har lite saker som skas göra så fort som möjligt. Vill inte att en massa plugg ska vänta på mig när jag kommer hem. Eller det kommer det redan att göra -.-'

Imorgon ska jag ta med mig kameran till skolan. Gjorde det idag för att jag skulle fota, men så blev det inte av. Var så himla trött att det inte är sant. Nåja, imorgon. Om det inte blir av där så på torsdag! ^^ Hahah, måste hinna fota innan lovet. Vill ju ha så många bilder som möjligt från skolan :)

Oh, juste! Skapade en ny kategori, Guest blog! Kommer be mina kompisar eller någon annan att gästblogga lite då & då. Vad tycker ni om det? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0