She whispers a few little words to him and he lit up like the sun on the skies

Bild lånad av we♥it.com.

Äntligen kan jag ta det lite lugnare! Biologi och engelska NP är finally avklarat och det känns great! Så jävla jobbigt att banka in massa shet i hjärnan på en, men så fucking skönt att rensa hjärnan sen när det är över! :D Dock så har vi två engelska NP kvar, men dem bryr jag mig inte om nu ^^

Biologiprovet gick väl som det gick. Hoppas verkligen på det bästa!! Får bara vänta och se... NP har iallafall gått bra. Fast fick lite blackout när vi hade lyssna-delen. Lyssnade på CD:en men hängde inte med i pappret som jag skulle ha gjort ^^ Nåja, vad kan man göra?

RIGHT NOW;
Nyduschad och fräch sittar jag här nu och ska leta efter lite fakta till min repotage som jag ska skicka in på söndag. Den är långt ifrån done kan jag säga. Samtidigt så svider halsen och det känns som om jag är på väg att bli sjuk. :O Fan, jag i fanimig bli sjuk. Dröm och glöm liksom. En resa väntar faktiskt på mig! ^^ Får nog ta och knarka te en stund.

Kommentarer
Postat av: karrro

Har ni redan haft NP i biologi? :o

2010-03-17 @ 20:56:13
URL: http://karrokronk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0