The spreading sky && the freedom, althought neither of them has changed

Bild lånad av we♥it.com.

Datorn låter och skriker att jag inte har pallat med den hela dagen. Den låter fortfarande att det nästan är lite jobbigt att sitta här med den -.-' Nåja, vad ska man göra? Måste rengöra den snart och kanske installera några nya program på datorn. Då borde den funka som den ska igen ^^

Annars har jag ägnat min tid till att vara ute. Gjorde äntligen mitt pass idag! GREAT! Ska hämta den på torsdag nästa vecka, då är den klar. Ser säkert ut som en gris, men det gör inget. ^^ Ingen ska ändå få se den (A) Hhiih.
Jag och syskonen var även ute på en sväng med bilen. Först åkte vi till Toysrus, vi skulle tydligen köpa ett spel till Lisa men det blev inte av. Istället körde vi pingis där och hade det skitroligt! xD Omg, ni skulle dö av garv ^^ Jag gjorde det iallafall. Stod och körde där i kanske 30 min, sedan sa jag att vi skulle dra eftersom att folk började komma och det var rätt så pinsamt att stå och köra när de passerar förbi :P Efter lite skoj där stack jag och köpte gummisnodd till håret, såna små fina som man använder när man ska ha inbakade. När jag hittat dem stack vi och köpte mat och sedan home again. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0