GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄstinlägg

OHMYOOOOHMY! fyra dagar kvar tills jag(Meluuuza Bojang), Linda och R.M åker till London. BTW: stör mig på Lindas bajs initialer-.- no offence! Fett kul vi kommer ha!!! Vi ska till Madame T's museum, musikal(kanske) de låter säkert töntigt men de skiit kul enligt R.M. Sen ska vi luungt klubba eller jag vill, vi får se. Sen allt det vanliga bio, shoppa, käka ute and so on. Juste! Ni kaaanske undrar WTF jag är. Och jag är ju som sagt Melissa Lindas partner in crime ;) haha bor i Norra-B (L)(L) äälskar. är 79år, fyller 16snart, glöm inte gratta 16 Juli. Aja idag har vi (jag &Linda) varit i skolan. Faktist ingeeet roligt har hänt idag. Eller So lektionen var rolig där på slutet. Vi garva åt några aliens i vår klass (a). Och vårat Samhälle prov har blivit framflyttad till efter lovet !!!!!! Can u imagine that? Shiiet. jag som var vääärsta taggad och allt. Missa min beauty sleep igår för de här provet och så ska vi inte ens ha prov. De heelt otroligt hur sjäälviska folk kan vara. Iallafall det var nog pretty much all and stay tuned for more of our London trip. Annars läs bara min blogg om ni hittar den.  Best regards, Melissa B♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0