When the sun makes my day, the work kills me right away.

Bild lånad av we♥it.com.

Trots att solen skiner rakt genom fönster på mig så har jag bara varit hemma. Har inte tänkt att gå ut alls idag, har ändå så mycket saker som måste göras. En lite "have-to-do-list" kommer nu ^^

HAVE TO DO TODAY;
- Dammsuga huset. CHECK!
- Måla naglarna. CHECK!
- Plugga NO. CHECK!
- Plugga kinesiska. CHECK!
- Börja med repotage. CHECK!
- Kolla på Melodifestivalen. CHECK!
- Kolla på film.
Listen kommer prickas av later on!

Några punkter som jag måste hinna med idag.. Bild på naglarna kommer soon! Denna gång blev det väldigt massa prickar ^^ HOHO. Anyhow.. pappsen köpte nyss hem glass. Och nej, jag ska fanimig äta. Ska avstå, iallafall försöka. Fan pappa, måste alltid köpa onyttiga saker -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0