When the time pass by I slowly start to forget you, which i do not want to.

Bild lånad av we♥it.com.

Tio dagar till och jag sitter på ett flyg till London! Åh, vad jag längtar!! Kan inte sluta tänka på London, det finns alltid där bak i hjärnan på mig ^^ Försöker att inte tänka så mycket på London och inte ha allt för höga förväntningar. För det kan ju förstöra hela resan. ;)

Ibland önskade jag mig att jag inte hade en lillasyrra och ibland vill jag ha henne med mig. Som idag, hon köpte en ny hårklämma till mig utan att jag bad om det, dessutom så var det från hennes egna fickpengar! :D Hur snäll som helst liksom! xD Men jag tror att det finns en tanke bakom allt det här, och det är nog att jag ska köpa saker till henne när jag är i London. Smart den dära tjejen är :P HAHA.

För att beskriva dagen så kort jag bara kan ser det ut ungefär så här; fult väder, skoltrött och en mycket händelselös dag. when the time pass by I slowly start to forget you, which i do not want to.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0