And live, we all do.


Bild och redigerad av mig.

Gosh.. ännu en frikking mygbett som jag snappade åt mig igår kväll! Okej, jag snappade inte åt mig, utan dum som mygor är så biter de folk. Skitjobbigt ju! Så sitter här med fetaste mygbetten på ryggen. Totally hate it.

Anyhow.. vädret är skit och jag är inte så ledsen över det faktiskt. Kan iallafall inte gå ut, orkar inte och har inte tid för det. Kan göra det när skolan är över! :) Fyfan, tänk er, tre skolveckor kvar, utav dem tre så är det två pluggveckor och jag måste hinna med allt. Fan vad man läääängtar! :D

Idag är det bara plugg och chill som väntar. Ska fixa klart rapport, påbörja religionsuppsatsen, fundera på min engelska uppsats och plugga inför kemiprovet. Måste även ändra min läkartid som är på onsdag. -.- Suck. Det är bara att bita ihop och käka kakor! ^^

Ojuste, ska även lägga in en video här!! :D När jag får tag på en hemsida där man kan ladda upp for free ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0