Blink, if you want me.

Bild lånad av we♥it.com

If ya faaace för alla er som sa att det skulle regna!!! :D:D:D Hahah, överlycklig att det är soligt, fast lite besviken är jag också. Det är inte lika vaaarmt! ^^ Lite kyliga vindar som flyger förbi, men det får jag tåla :) Hoppas verkligen inte att det kommer regna imorgon! Idrottsdagen imorgon och då vill jag helst att det ska vara varmt och skönt! Men eftersom att M.T hade världens huvudvärk så kommer det nog regna, för det gör det ALLTID! Stackaren som får ont i huvudet ^^ ♥

HAVE-TO-DO-LIST för idag;
Ändra tid hos läkaren.
→ Skicka rapporten till Davids kompis. Han är äldre än David och mig fan ^^
Plugga kemi.
Läsa lite om Dalai Lama.
Städa mitt rum lite.

Ska ta och göra det nu igen! :) Förresten.. vad tycker ni om jag lägger in lite fler videos här på bloggen? Skulle det vara nåt för er? ^^ Om det skulle va nåt så tänkte jag lägga in en lite senare idag, just if you want to. ^^

UPDATE;
Går inte att ladda upp en video, så får göra det någon annan gång ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0