Can you for only once look at me and say that you are proud of me?

Bild lånad av we♥it.com

Har just ätit middag och hittat ännu mer saker till loppisen som ska hållas nu på lördag! Shit, har skitmycket att hämta att det inte är sant.. Pappa grävde fram mer saker, allt från ännu mer kläder till barnstolar(?) Jag vet, pappa är lite sjuk, men han vill bara bli av med sakerna och göra en god gärning! :) Och sånt gillar vi, right? :)

Brorsan lämnade av massa saker som jag bad honom att göra och just nu har vi rätt så mycket saker, eller vad jag har sett iallafall ^^  Så nu äterstår bara att fixa lite reklam och skyltar så folk hittar till vår loppis :) Kommer bli väldigt roligt och skoj, ser framemot det här! :) Hoppas ni läsare också kommer! Skriver mer info i nästa inlägg ^^

Imorgon blir det inga lektioner, utan snarare förbredelser inför lördan. Då ska skyltar och balsaker bli klara. Och så måste jag hinna fixa till min väskbevarare som jag gjort i slöjden. Måste jobba vidare på den... Fan, så mycket att göra och så lite tid. Måste vara lite här och var, dessutom måste jag ta bilder också! AARRHH.. äsch. Det kommer nog gå bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0