Happily ever after!

Är så trött att jag inte orkar blogga nu för tillfället, men gör det iallafall för att uppdatera bloggen lite. Har varit rätt så upptagen hela veckan, men nu äntligen börjar det lugna ner sig :)

Hade öppethus och det blev succé! Loppisen gick väldigt bra till och modevisningen var grymt roligt!! En lyckad öppet hus kan jag säga :) Vet inte hur mycket pengar vi samlade in, men skulle satsa på 1000-3000 kr eller nåt. Jag vet ju inte om det är så mycket, men skulle nog tro det ^^ Och på modevisningen så bar jag min morgonrock/kimono-kappa. Chockrosa med lila sidenband, läckert, huh? ^^ Sedan bar jag M.T's skjorta, ursnygg! Nåt däremellan fikade jag, fotade massa people och hade det lite allmänt stressigt xD Men nu är det över och det är jag jävligt tacksam för! ^^

Ska lägga in bilderna så fort jag kan, men annars så får ni hålla ut. Håller på att mecka med datorn och så, men det går inget vidare... :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0