I don't care how many fish there are in the sea. I don't want fish, i want you.


Modell; J.P
Foto & redigerad; Jag.


Min egen modell! Hon ska fan modella för mig på sommaren, då jävlar ska ni få se värsta fläsch pictures of her! :) Hahha, M.T kommer vara vår egen poser-lärare och så får vi hitta en make-up artist. Det blir nog P.H, om hon orkar.. -.-

En lång promenad med J.P idag blev det, sköönt! ^^ Kände för att gå ut och J.P har alltid tråkigt så varför inte? :P Okej, inte alltid, men för det mesta. Men innan det snackade jag typ med M.B, hahha! Tror vi snacka i en timme typ, vi snackar alltid i timmar. Efter det tagga jag. Gick lite vart och här med en fanta i handen. Fyfan, längesen man drack en fanta! Jag vet, mobba mig inte! x')

Sitter här med en handduk lindrad runt huvudet och är reda att föna det! Älskar när mitt hår blir så frikking lent och.. aaa!.. Me likey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0