I looked at your hands and i just wanted you to hug me, but you didn't.

Bild lånad av we♥it.com

Vilken skitdag!
Först regnar det på idrottsdagen, fyfan vad läskigt! Inte roligt alls att stå i regnet och ha idrott. Blev dygnsur och frös som bara den! Trodde att jag skulle få blå läppar igen, men nej. Tur det, vill inte se ut som en alien som blåa läppar ^^ Det som var lite bättre med idrottsdagen var att de ställde in det sista, dragkampen. Lite sorgligt det med faktiskt, men tanke på att det här är vår sista idrottsdag tillsammans, men neej! Orkar inte stå och dra när det spöregnar.

Och sen kommer frikking en-månads-saken-som-bara-kvinnor-har!! :S BRR alltså! Så fick värsta ont i magen. Har det fortfarande :'( Inte inte nog med det, fick även mitt svar från den där skiten när jag sökte till den där frikking stipendiumet, and guess what?! Får heller inget där!! Anledningen, föräldrarna tjänar fööööööör mycket, alltså guuuud!! Orkar inte bry mig längre, ska fan ta och söka nästa år igen! Och då ska jag fan ha, punkt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0