I wanna cut my hair like that, can i?


Bilder lånad från google.se.

Har en sån lust att klippa mitt hår! Fixa fint det med sne lugg som alla asiatiska tjejer har.. typ xD Skulle det inte passa? Kanske ska klippa när balen närmar sig.. eller inte. Får se hur det blir. Färga vill jag också göra, men det tror jag inte blir av. Tur att kussen ska hjälpa mig inför balen :)  

På tal om min kussin, J.H, så ska jag träffa henne imorgon. Ska gå och shoppa lite. Ta ett fik kanske och snacka. Skitlängesen jag träffade henne. Hur länge kan det ha varit? Typ 8 år eller nåt! :O Okej, sa bara nu, men seriöst! :O Har inte träffat henne på skitlänge. Såg henne på FB, damn, hon har förändrats xD HAHAH. Som om jag inte har gjort det? Kanske blivit lite längre och fått längre hår, no big deal ju xD

Kommentarer
Postat av: melissa

ABSOLUTLY!!!

men klipp INTE ditt hår, kanske bara lite. Och ha sådär sneelugg de skulle nog passa dig. Och jag tycker du ska färga håret kastanjebrunt, som tjejen på bilden(mitten), men kanske en nyans mörkare, skulle nog sitta fint med din klänning, annars blire ganska tråkigt med svart hår :( tyvärr...

2010-05-13 @ 19:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0