I wonder if anyone thinks of me when they can't fall asleep at night.

Bild lånad av we♥it.com

JAG HATAR MYGGBET! Kliar så frikking mycket att det inte är sant! Ju mer man kliar desto större blir den, därför kilar jag inte även om jag vill. Man vill ju inte ha värsta största mygbetten på benen och armarna på sommaren ;) Har typ sju mygbett nu och jag fick de igår? :S Ska aldrig vara ute på kvällen, om jag inte där nåt som skyddar mig från dem vill säga. 

Sista dagen på mitt mini-lov och jag känner hur det svider att tänka att det är cirka fyra veckor till sommarlovet! Längtar som in i helvetet! ^^ Slippa vakna upp så tidigt, ligga och ruttna, shoppa när man har pengar och grilla när vädret tillåter. Fyfan, vad skönt! Samtidigt är det lite sorgligt med tanke på att jag sluter grundskolan också. Well, i guess life has to be that way.

Idag hade jag bestämt mig för att köpa en plattång, men så blev det inte. Istället fick jag hem ett palgg, grym söt nu till sommaren :) Får lov att köpa plattången senare under nästa vecka. Kollade in den i Media Market och såg att den kostade 499:- Och igår såg jag samma model och priset låg då på 495:- i Ålhéns. Köper lätt den från Ålhéns, 4 kr skillnad, men och liksom? xD Vill få ut det bästa utav allt :P

Kommentarer
Postat av: Sally

Svar; Tack! Jag satt aplänge med spelet ska du veta. Det tog mig ett par dagar.



Jo, det kommer gå att lösa ett sudoku för dig med. Det krävs lite tålamod bara. :) Lycka till!



Btw, söt design!

2010-05-16 @ 19:46:07
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0