I'll still remember you as you are now.


Bild av mig :)


Först och främst.. GRATTIS J.P! Stor flicka nu va!? xD Hoppas du gillade dagen lika mycket som jag gjorde, även om det blev lite knas i början ^^ Det var M.B som kom med ideén och vi andra tjejer hängde bara på. :) Riktigt najs. Först buffé i Hötorget, sedan massa snack och skratt emellan. Efter buffén hade vi tänkt att gå till gamla stan, men J.P tyckte det var för kallt så vi tog t-banan till Vårby där vi lekte runt på en gård som små barn. Gungade, klättrade och lite fotande ^^ Sedan knallade vi vidare hem till mig för att jag var tvungen att byta skor. Hade på min klackisarna. Sedan rullade vi vidare till skolan. Men innan vi kom fram så hände det en förfärlig olycka! Jag, S.G och J.P sitter i en kundvagn medan M.T, M.C och M.B puttade på. Rätt som det var kommer vi fram till en lång backe. Och så dum jag är sitter jag kvar och de släpper taget och BAANG! Jag, S.G och M.C flyger iväg medan M.B står och dör av garv!! Snacka om att vara ond M.B! xD Men som tur skadades ingen, eller kanske S.G.. jag vet inte xD

Kommentarer
Postat av: melissa

har garvat okontrollerat i 5min nu bara för de där med att ni ramla, hahahahahahhaahahahhahah asså jag garva så mkt att ja börja gråta hahaha :D asså de såg fett roligt ut, & sen bilden där du dog :p hahahahahah asså nej de ba FÖÖÖÖR mycket. Du hade nog själv garvat.. eller? :p hahahahaha men de såg skit roligt ut

2010-05-13 @ 19:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0