Keep calm and don't give a fuck.

Borde jag ha panik nu? Åhh.. jag vet inte. Alltså.. vill bara ligga ner och dö. Ligga och ruttna medan fåglarna äter upp mig.. Okej, jag gick väl en aning för långt antar jag, men jag oooorkar inte mer med spanska! Har suttit här och pluggat kanske i 3 timmar nu. Eller plugga gjorde jag kanske inte även om böckerna är uppslagna xD Hahha, jag har faktiskt försökt, men det slutar alltid med att jag sitter framför datorn och gör massa annat. Som nu tex, bloggar istället för pluggar.. -.- Fan då.

Fixar till nya photoshop CS5 med det går inget vidare. Därför har jag tagit tillbaka photoshop CS4 för tillfället tills jag har fixar den nya versionen som är så mycket bättre! Man måste bara älska den om man är foto intresserad som jag är! ^^ Så många bra och nya funktioner som tidigare inte har funnits. I have to have it soon!

Har precis lagt in bilder dagen före öppethus so check it ouut! Bilder från öppethus kommer också snart. De kommer delas in i delar, precis som London-resan. Håll utkik, för de kommer snart upp skulle jag tro!


Bild lånad av we♥it.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0