Life's like a dick. It gets hard for no reason.

Bild lånad av we♥it.com

Inte nog med att spenderade drygt 1000 spänn igår så åkte jag in till stan med Lisa och kollade runt där. Fyndade även hem lite saker från HM som två snygga skärp och liploss :) Kändes väldigt bra i skälen eftersom att jag använde mina egna pengar, men samtidigt sved det lite också.. för nu är lite lite fattigare.. :/

När vi kom hem igen gick vi runt lite i centrum och jag provade kläder i New Yorker, damn alltså! Hittade värsta snygga sommarlooken! Ursöt och rosa dessutom ^^ Provade den, men köpte den inte. Skulle svida ännu mer. Jag provade även en annan tröja som vad brun och den är riktigt snygg! Fick ångest om jag skulle köpa den eller inte och så kom jag fram till att jag skippar det. Men så sitter jag här och funderar om jag ska köpa den, för jag vill verkligen ha den nu om jag tänker efter, noggrannt. Ska nog ta och köpa den imorgon, I have to have it!

Så imorgon ska jag iväg och köpa den, hoppas på att ingen har tagit den nu :O Om någon har gjort det kommer jag inte bli glad.. :'( Sedan ska jag även köpa en plattång. Någon speciell plattång som jag borde köpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0