Many people have told me I've changed a lot. But the truth is.. I think I have found myself.

Bild lånad av we♥it.com

Naglarna är äntligen lite snygga efter ett e-antal veckor. Väntar fortfarande på att de ska bli långa och sexiga ^^
När jag höll på med mina naglar blev jag helt plötsligt sugen på att köpa mera nagelsaker. Åh.. Någon som vet var man kan köpa fina nagelsaker för en liten peng? ^^ Vill inte slösa allt för mycket pengar på nagelsaker ^^

Igår, bio. Kom hem vid tolv och däckade direkt. Filmen var grym, älskar effekterna ^^ Skriver om filmen i ett annat inlägg och så ^^ Det sägs att det ska komma ut en Ironman 3 också.. Får se om det kommer någon då ^^
Tjänade även in lite pengar till mig själv genom att baka kanelbullar till Do, 300:- Lätt värd att baka för! ^^ Det blev cirka 44 st och han var rätt nöjd. Men nu finns det ingen för öppethus nu på lördag.. Så får se vad jag kommer att göra då (A) Jag är ju rätt så flitigt när det gäller att baka och sånt xD

Nu ska jag försöka att plugga vidare med NO. Går inte alls bra.. Ska även hinna med att ta en härlig dusch och kanske göra nåt annat.. Funderar på att klippa mitt hår igen. Känns rätt så sliten. Vill även klippa till luggen, men samtidigt inte.. Vad ska jag göra? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0