My imaginary friend thinks you have serious mental problems.

Bild lånad av we♥it.com

Bilderna från idag och gårdagen kommer bli en aning sena eftersom att jag håller på att fixa till nya program och så. Därför kan jag inte ladda upp bilderna här på bloggen! Men de som vill se dem nu kan checka in FB. Har lagt upp dem där. OBS; bara vänner kan kolla!! Anledningen till det är för att alla inte vill synas inför alla, därför har jag gjort så bara vänner kan se. Vill bara få det sagt ^^

Dagen börjar närma sitt slut och en ny dag är på väg. Såg nyss en skitkass film att jag helst inte vill snacka om den. Vet inte ens vad den heter, men värdelös var den! Så ingen recension blir det för min del inte ;)

Imorgon ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt. Det lär behövas, måste fylla på mina batterier igen. Dessutom måste jag plugga inför spanskaprovet, varför måste vi fan ha den?!?!? Kommer ändå inte ha nytta av den när jag byter språk då.. -.- Påtal om skola så ska jag kolla in mina ansökningar till gymnasiet imorgon och se om jag ska ändra nåt eller lägga till. Vill ha Kärrtorp, men man vet aldrig om man kommer in. Vet heller inte om jag ska ha Sam-ekonomi inriktning media.. vad betyder det ens? xD Help me someone?? xD

Kommentarer
Postat av: Vivi

Fett snygg blogg

2010-05-09 @ 11:11:13
URL: http://kiwivivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0