She hopes and dreams that everything will be okay.


Bild lånad av
Chicy.se.

Goddamn, vad jag är mätt. Håller på att spricka känns det som! ^^ Pappa har precis grillat klart och vi har precis käkat klart, helt amazing. Alltså när vi gillar så grillar vi mycket, inte bara korv och bröd. Utan korv och bröd, kyckling, nötkött, revben och hamburgare! Grymt mycket!

Nu sitter iallafall alla där nere och spelar lite medan vi väntar på klockan. Ska som sagt kolla på bio, brukar typ aldrig göra det, men ja.. Ironman 2, hoppas den är bra jaau! Ojuste, köpte lite kläder idag! xD HAHHA, kunde liksom inte låta bli :P Visar så fort kameran lever igen. Blev inte mycket shoppande för mig, men om jag fick köpa så skulle jag ta slut på alla pengar som mamma gav mig. Men nope, Lisa var ju med och det var meningen att hon skulle köpa. Hon köpte faktiskt 7 plagg medan jag köpte 4. ^^ But it's enough for now.. or not! xD

Nu måste jag kila iväg. Vara lite social är ju alltid bra att vara när folk är här ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0