The departed



HANDLING, lånad från filmtips.se;
Två män från olika sidor om lagen är undercover inom Boston State Police Department och i den Irländska Maffian, men våld och blodspillan kokar när upptäckter görs och mullvaderna blir tvungna att finna sin fiendes identitet.

ÅSIKT;
Först och främst måste jag säga att filmen är två timamr låång! Trodde den var typ en och en halv, men nej två timmar! xD Orkade inte kolla på hela en och samma dag så delade upp den. Filmen var inte i min smak alls. Fångade inte mig precis, men vid slutet där kom allt som en explosion! Inte på ett positivt sätt då, slutet var alldeles för knäpp! xD Så filmen får en 4/10 av mig för att den var långtråkig och inte så mycket action som jag hade förväntat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0