The key to the heart is the key.


Bild lånad av we♥it.com && redigerat & collage av mig.

YOYOYO! Okej, det där lät inte rätt va? ^^ Nä.. det där är ju bara inte jag...

Söndag idag och snart är det återigen en ny månad. Därför ska jag ta och städa hela jävla huset. Det är typ en sak som jag kom på i vår familj. Varje gång en nya månad kommer så städer vi hela huset, från topp till tå. Det är för att liksom städa ut den månaden eller vad man ska säga xD Inget som jag gillar att göra, men jag älskar verkligen känslan efteråt då allt är snyggt och rent!

Hahha, fyfan, förra gången vi städade blev mitt golv så jävla rent att jag höll på att ramla, and yes i'm serious xD Pappa var fan nära att ramla också att jag var tvungen att skratta lite åt honom xD Hahha, helt elak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0