The red carpet and a chocolate fountain, wouldn't be wonderful?


Bild från google och collage av mig.

Hemkunskapsprovet är avklarat och det var skitroligt att spela in! :D Tycker jag iallafall, kände mig värsta proffsig (A) Hehhe. Men nu, åter till balsnack, måste bara berätta hur läget ser ut xD Kan tyvärr inte hålla det för mig själv, så.. ALLA SOM INTE ÄR INTRESSERADE, LÄS EJ ^^ Säg inte nu att jag inte varnade xD

Igår kväll satt jag och sökte efter en röd matta, och jag hittade!! Frikking lärare som inte ens hittar när hon söker.. Dum blondie?.. Anyhow, ska kolla idag om jag hinner, annars får vi ta det imorgon eller nåt. Vill helst göra det idag, för imorgon har jag liksom andra planer xD Iallafall, är skitglad för att jag hittade. Vet dock inte pris och sånt, men pappa sa att de räknar per meter och att det är dyrt. Men like.. och? Jag ska ha fan. Vem vill gå på en äcklig grå matta som man går på dagligen? Jag menar.. lite klass måste vi ändå ha? ;) Kalla min freak när det gäller balfixandet, men ni kommer tacka mig senare. Ska snacka med rektorn om han kan paya lite ^^

Sedan sökte jag efter en chokladfontän eftersom alla vill ha det. Skulle vara skittungt att skaffa en, håller ni inte med? ^^ Tror inte att det kommer vara värsta största fontänen, men en mellan/liten skulle nog vara bra tycker jag. Så jag sökte runt nu och hittade en!! Och billig är den, 500:-! Fyfan, ska ta och kolla på den imorgon, sedan ska jag ta ett snack med läraren och rektorn. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0