The spy nex door



HANDLING; 
Bob Ho är en hemlig CIA superspy som beslutar att ge upp sin karriär i spionage att bosätta sig med sin granne och flickvän, Gillian. Men Bob har en mer uppdrag att slutföra innan Gillian går att gifta sig med honom: att vinna sina tre påstridig barn.

ÅSIKT;
En väldigt rolig film, men det fanns några stunder där det var lite för mycket ^^ Lite övernaturligt, och sånt gillar jag inte. Håller mig till det realistiska va? :) Annars vad filmen jättebra! Jackie Chan, en av mina favorit skådisar! ♥ Så hans filmer måste man gilla :) Det mesta med hans filmer är att det nästan alltid finns bloopers, och det fanns det såklart med i denna! ^^ 8/10 av mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0