It's almost like you had it planned. Like you smiled and shook my hand and said, " i'm about to screw you over.."


Modell; R.B
Foto av mig.


Alltså jag har så himla tur, har egna modeller i skolan! Snacka om lyx (A) R.B ↑, han är min mulatt modell, och R.M också. J.P är min serb modell och mer kommer jag inte på just nu ^^ Hahha, så tur jag har ^^

Dagen efter skolan spenderades med fix återigen med balen. Vi måla, vi klistra och vi glittra.. blev skitglittrig efteråt. Men det berodde inte på allt som vi gjorde, utan att M.C kastade glitter på mig -.- Fan, fett jobbigt ju. >.<' Så när jag skulle hem var jag helt glittrig att folk säkert trodde att jag hade lekt med barn. Not cool!
Kronor har vi iallafall hittat nu som vi ska kolla in, sedan ska vi även fixa alla andra saker med dekrationer och sånt. Ska checka in var man kan köpa in många ballonger för billigt pris och snygg pastell färg. Idag blev vi allafall klar med vår avgångsskylt. Superläcker! Röd bakgrund med silver bokstäver, fyfan! :) Dock har vi lite kvar att göra, men det fixar vi en annan gång.

NP i NO gick strålande, fick VG och jag är rätt så nöjd! :) Imorgon är det muntliga delen som gäller, wish me good luck? ^^ Nu ska jag skriva vidare på min svenska uppgift och sedan ta det lugnt och läsa lite böcker som jag fått låna av P.H :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0