List do fill in.

Har väldigt roligt nu så kör en sån där fylla-i-listan ^^ Let's start, shall we? :)

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: Ingen operation för mig.
piercing: Öronen
sport: Pingis
husdjur: Sköldpadda
semester: Danmark eller Finland. Någon av dem var det iallafall ^^
konsert: Ingen..  xD
kärlek: No.

JUST NU:

äter du: Inget.
dricker du: Inget.
ska du: Återvända till pluggandet.
lyssnar du på: Ingen.
väntar du på: Ingen.
tittar du på: Skärmen.
har på du på dig: Kläder.

DIN FRAMTID:

barn: Vill ha 2, en pojke och en flicka :)
giftermål: Ja, den ska vara sagolik! ^^
karriär: Funderar på att vli mäklare. 

VAD DU FÖREDRAR:

kramar eller kyssar: Kramar, har aldrig fått en kyss xD
kortare eller längre: Längre
snygg mage eller snygga armar: Snygg mage.. GRR!
busig eller lydig: Bådeoch :)

HAR DU NÅGONSIN:

kysst en främling? Nope.
tappat bort glasögon/linser? Nä, men glömt ^^
brutit ett ben? Inte vad jag vet.
rymt hemifrån? Nej, jag trivs här xD
röntgats? Ja.
krossat någons hjärta? Inte vad jag vet, har jag?
nobbat någon? Nää.
gråtit när någon dött? Ja.

TROR DU PÅ:

kärlek vid första ögonkastet? Har inte hänt mig ännu.
gud? Tror på någon högre makt, ja.
mirakel? Ja.
aliens? Inte precis.
magi? Förr ja, men inte nu när man vet alla tricks :P
ett himmelrike? Ohja!
tomten? Nä.
änglar? Vet inte.
transformers? Hmm.. hur menar du då?

BLANDAT:

är du kär i någon? Nu? Nä.
önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland, ja.
tycker andra att du är attraktiv? Fråga dem.
dricker du? Vatten? Ja.  
använder du droger? Nej, I'm clean.
vilket schampo använder du? Head and shoulders
vilken parfym använder du? Många :D
vad är du rädd för? Dig?..
gillar du att tvätta? Kläder? Inte precis, men det måste göras ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0