We are the crowd, We're coming out got my flash on it's true need that picture of you it's so magical


Modell; Jag.
Foto av V.F.


Hahha, V.F försökte leka paparazzi med det gick inte så bra va! xD Han tror att han kan ta över min roll som fotograf, nää, men då tror han fel! Men ett bra försök dock. Hann precis vända mig om och fick den här effekten på mitt hår, ser det häftigt ut? M.T tycker iallafall det så daaah! :P

Slutade vid 14.00 idag och gissa om jag blev typ glad?! Hahha, så  drog hem till J.P för att chilla där ett tag. Men innan vi drog så var det värsta vattenkriget! Omg, fett roligt trots att jag inte var med själv. Orkade fan inte springa, hade inte rätt kläder ens :P Allt började med en lek, sedan blev det typ waterwar ^^

Fick värsta lusten att sätta på mig sommarkläder, for real now! Shorts, kjolar, klänningar och massa ballerina! Åh.. om det inte vore för mitt blåmärke och mina myggbet skulle jag lätt ta på mig dem nu! -.-' Sugigt.. Hoppas de försvinner snart så jag kan njuta ännu mer utav solen fan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0