You should not think only of yourself, you need to think of me as well.

Bild lånad av we♥it.com

Fyra frikking varv runt IP idag! Snacka om att vara helt slut! Inte nog med det, fick även skavsår av skorna som jag har haft i 3 år (?) nu. Mycket konstigt, men det kanske beror på att jag inte knöt skorna tillräckligt bra, eftersom de hoppa upp och ner. Men slut som fan är jag nu, men samtidigt skitstolk över mig själv! Skulle inte springa fyra varv frivilligt annars. :P

Efter skolan hämtade jag ut mina linser med M.T och M.B. Är fett glad över dem!!! Ska peta in den i ögat imorrrn! :D:D Hahha! Kommer säkert ta hundra år, men då får det ta hundra år ^^ Köpte också hem en ny plattång, samma model och allt. Känner inte gör att köpa en annan, eftersom att den jag köpte först är skitbra! :) När jag får mer cash ska jag ta och köpa en vågtång! Skiiitsnyggt med vågigt hår och en blomma till. Så sommrigt!!

Har bara en sån lust att dra ut och ligga och sola, men kan tyvärr inte göra det. Måste prioritera plugg före chill nu, vill inte ge upp i den sista liksom. Har ändå kämpat så hårt, så varför ge upp? ;)
Så nu blir det tråkigt plugg och efter det blir det fixade med låtar inför balen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0