You took my hand and showed me how. You promised me you'd to be around.


Bild & redigerat av mig.


Men godmorgon mina små fiskar! Sovit gott? Hahha, vem försöker jag fråga egentligen? Ingen kommer svara så.. xD Nåja, lördag idag och det är planerat att jag och Lisa ska åka in till the city! Lisa ska kolla skor, likaså ska jag. Kollade in skor i torsdags och hittade några st, men vet inte riktigt som jag ska köpa. Det återstår att se. Dock ska Lisa köpa om hon hinner, fett lyxigt! För det är inte hon som payar för dem.. -.-

Hursomhelst, en runda i stan och hoppas på att det är lite soligt. Såsom det ser ut nu så finns det ingen chans för en solstråle xD

Nu väntas maten och sedan göra sig iordning and go like you're a superstar! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0