Everyday may not be good, but there's something good in everyday.


we♥it.com

3 t-shirts, 9 jeans, 3 kostymer och 6 boxers. Så mycket köpte vi, jag och brorsan. Men egentligen skulle vi kunna ha köpt mycket mer, speciellt jeans. Hhaha, låter som vääärsta pimpfamlijen ju! Fast det kan jag ju inte säga precis för att det var nämligen nyinvigning. Alltså det var inte planerat att köpa nåt idag, utan att bara träffa tjejerna, men så såg man det här och Dressmann, de är inte direkt billiga så här fick jag handla snabbt. Jag bokstavligen gick in i butiken och tog alla saker, sket i storlek på jeansen kollade på storlek på t-shirt och boxerna sen betalade jag. Fyfan, svettigt och tungt var det! Brorsan gjorde exakt likadant. Han köpte dock 6 jeans, och tre kostymer. Jag köpte resten, dvs 3 t-shirts, 3 jeans och 6 boxers. Kallas att man satsar stort här va!! ^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0