Give me the strength to keep movin' on, 'cause I don't want to fall.

Tumblr_lcnbpsfl5t1qaneoto1_500_large
we♥it.com


Har varit trött hela dagen och min trötthet kommer nog inte att ta slut där. Blä.. Träffade Doo och H.C nyss i IKEA. De åkte upp hit för att köpa ett soffbord.. -.-' Hahha, såå onödig. Men vad ska man göra om det inte finns en IKEA där man bor, d.v.s E-tuna? ^^ Det blev en vit lågt bord. Väldigt simple och rent. Sen är det bara att lägga på saker så kommer den bli jättesöt! 

Brukar i normala fall käka middag vid 18.00, men eftersom att vi träffade dem så håller David, Lisa och pappa att fixa middagen nu. Jag kan tyvärr inte göra det, dels för att jag har plugg som jag måste ta itu med nu och dels för att jag inte orkar helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Tienne

Hej,



Vilken fin blogg du har!!



Vill tipsa om min JULKALENDER där ett nytt företag per dag har sponsrat med massvis av fina vinster! Om du ville vara snäll att lägga upp tävlingsbannern i ett inlägg med länk till mig på din blogg så ska jag se till att du får några extrabiljetter till nästa dragning!



http://www.tiennejonback.com/wp-content/uploads/2010/11/Julkalender-hos-Tienne.jpg



Ha en fortsatt bra dag!



Mvh Tienne

2010-11-30 @ 16:58:21
URL: http://Tienne.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0