I hope you know, i hope you know, this is nothing to do with you.


Fergie - Big Girls Don't Cry
S Å Å Å  G A M M A L  L Å T, M E N  S Å  B R A ! !
 
Utvecklingssamtalet gick väl helt okej. Inget speciellt att säga egentligen förutom att min lärare sa pappa till brorsan när det egentligen inte var pappa, utan det var brorsan.. Och jag sa inget när han sa det.. hahah! Snacka om att jag var trött! Men ska säga till honom att det var brorsan som vad med, inte pappa. ^^ Hahha, vad skämmigt.. tänk om pappa kommer på nästa utveckligssamtal och min lärare ba: Ja, men det här måste vara farfar. Hej! UUUF!! Skulle skämmas såå mycket!! HAHAHAH, nä fan, måste säga till honom. xD

Snö och slask, värre kan det inte bli? Joo, att det kommer fortsätta så! :O Åh, hoppas busserna funkar som de ska imorgon annars är jag illa ute.. :O Kommer bli tvungen att gå till tuben på en kvart med väska och allt. Great huh?..

Nu ska jag plugga järnet igen så jag kan sätta ett MVG på japanskaprovet imorgon! Vill inte sänka mig nu när jag redan har MVG. Skulle vara så.. såå förfärligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0