I'll be fine, just not today.

Tumblr_lc16xzf6b11qzmzmho1_500_large
we♥it.com



Mår så extremt dåligt just nu. Allt började efter svenskan då illamåendet började krypa fram. Så gick till toan och det blev inte bättre. Snarare sämre, så fick hålla ut till den sista lektionen som var historia. Så fort vi hade slutat kuttade jag till tuben, men missa den precis så fick vänta 10 min. Mötte också upp brorsan vid Slussen för jag trodde han hade bilen i centrum, men nej. Det hade han inte så vi tog bussen hem och nu sitter jag här och vill spy! Alltså det här är bara så jobbigt. Får man inte må dåligt imorgon så ska knarka i mig massa alvedon innan jag går och lägger mig om det inte blir bättre. Det här inte icke okej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0