Let's play truth or dare, or maybe just dare because no one knows how to tell the truth anymore.


Ingenting har hänt idag. Absolut ingenting. I N G E T -.-'
Öhm.. vad ska jag skriva förutom att inget hände idag? Jo juste ja, köpte hem ett nytt nagellack. Svart från HM. Finally. Sen traskade jag vidare i centrum en stund. Funderade på att köpa hem från så jag kunde ha gjort en mumsig macka.. Men så slog det mig att jag inte har en påse och jag ska bannemig inte köpa en påse för 2.50. Ja, jag är extremt snål när det gäller påsar. Köper det när det verkligen är nödvändigt. Ananrs bär jag bara runt på en påse i väskan eller nåt. Ah, ska börja göra det! ^^ Letade också efter några snygga förvarningsboxar, fast hittade inga snygga. :( Fandå, jag som är i behöv av några just nu.

Anyhow, ska sluta skriva nu. Skriver bara massa trams hela tiden.. åh. Men snällt av dig som orkar läsa ända hit. Det uppskattas! ^^ Aja, matte och japanska väntar så dags att ta hand om det då. Wish me good luck on my math test tomorrow? :)

Kommentarer
Postat av: booowjäääng

GRREAT LUCK bästaste kusin!! :* cupcake doo ;)

btw hahahah kolla min blogg ahhahah hitta en bild på mig från 7an!!!! o.b.s. jag ser likadan ut-.- but i was bit skinnier :(

2010-11-23 @ 20:15:19
Postat av: M I M I

hHHAHA jag köper påse för minsta lilla :o

2010-11-24 @ 15:51:53
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0