Never settle for less then you deserve

Tumblr_lc8gn2dxbw1qacuhzo1_500_large

we♥it.com


Känner mig så mycket bättre nu! Känns som om jag ä helt frisk nu! Fyfan, underbart! Tänk av alvedon kan göra egentligen. Otroligt, helt frikking otroligt.

Igår blev det iallafall utgång vid halv tio, men kom inte fram förens runt elva nåt. Men vad ska man säga? Folk fint kommer alltid sent. (A) Hahha, eller Fint folk kommer alltid sent för att de inte hittar vägen. Hahha, helt fail! HAHHA! Nej, men det va asroligt! Förväntade mig flera människor dock. Runt 50+ skulle jag gissa på att det var på festen. Men annars var det helt okej. Dans och musik hela natten lång. Så snålt bara att de inte sålde nåt. Inte ens en dl vatten fick man :S Cheap bastards..

Kom hem vid två-tiden med Mdc i famnen. Var så grovt hungrig, med tanke på at jag festade när jag var sjuk. Skrek gjorde jag också för den delen. Skek som bara den. Gick och la mig vid tre och krälade upp ur sängen vid elva för att möta upp V.P i biblan och plugga FE. Som en liten belöning knallade vi runt lite i centrum och kollade på ringar. Träffade också P.H för den delen. :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0