Paranormal Activity 2


HANDLING, lånad härifrån;
Efter att ha upplevt vad de tror är en rad av inbrott sätter en familj upp kameror i hemmet. De inser snart dock att de kommande händelserna är mer hotfulla än vad de någonsin kunnat tro.

ÅSIKT;
Inte världens bästa skräckis, men den går att se på. Min uppfattning av filmen är att de skulle göra den så verklig som möjligt och det blev misslyckad tycker jag. Men jag var ändå tvungen att se den, har sett ettan redan så varför inte tvåan också då? ;) Rekommenderas till alla som gillar psykiska skäckisar, dock är det inte värt att se den på bio. ;) Ojuste, hahah. Smågarvade åt filmen också xD 5/10 av mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VEEEET att jag har rätt nu precis som innan filmen och innan det. men goood it feels good 2 actually HEEEEAR u say it!

didn I tell u so? filmen e inte värd att se på bio? och ni ba igga mig -.-

2010-11-03 @ 19:30:43
Postat av: Linda

Nä, men det var ändå roligt!! om det inte vore för sällskapet ;)

2010-11-03 @ 20:47:12
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: Anonym

fatta inte eexakt va du menade men ok. alltså att de va kul för sällskapet? eller ;S hahah men okey de ju bra iaf :) tänk om man sett den själv liksom :o

2010-11-03 @ 21:37:16
Postat av: Anonym

u do realise this is melissa b?

2010-11-03 @ 21:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0