Show me the world as I'd love to see it..


Drygt sju veckor till jullovet och jag längtar som in i helvete! HAHHA! Så sköönt att sova bara, men nej. Nu är det dags igen. Det är väl bara att suga in det and look forwards? ^^ Yeah, guess so. 
Anyhow, dagen var tänkt till att plugga, men brorsan tvingade ut mig till Ikea för att köpa tyg till hans stol. Så vi far dit och köpte svart tyg, precis som han ville. -.-' Orka liksom släpa ut mig med? Men i för sig, skulle också köpa saker, eller jag tänkte, men sen blev det inte så. 

Har iallafall hunnit plugga lite som det var tänkt. Skrivit klart my summary and essay in english och pluggat inför matte-test som kommer att ske nu på tisdag! Åh, hoppas verkligen att jag kan! :O xD Känner mig så.. rostig? Har inte orkat tänka på matte under lovet, just to make it clear. Och så ska jag även ha mitt första utvecklingssamtal på tisdag också! Scary or what?! :O Borde inte vara det, har den tuuunga läraren - H.M ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0