The best feeling in the world comes when you start feeling good again after you've been feeling awful.


Ja, jag stödjer bröstcancer :) Det borde ni också göra. ^-^

Åh.. lovet är redan sluut! :( Imorgon börjar helgen sedan är det back on track again. Är inte så peppad för det, för jag verkligen njöööt av att sova länge! Så skönt.. Äh, ska nog klara mig. Hoppas jag.. :O
Imorgon ska vi fira pappa tycker mamma för på söndag jobbar han så mamma vill hellre fira honom när han inte jobbar. Så då blir det att hämta upp presenten och även tårtan. Great! Beställde en chokladtårta! Hoppas den är gooood, för det var nämligen jag som bestämde att vi skulle ta den. De andra var som frikking frågetecken och sa inget typ. Man ba; Great, chokladtårta tack!

Alltså vill köpa mig massa stora kuddar till min stora säng och bara sjunka in i den efter en jobbig dag i skolan! Gosh.. I have to go and buy some when I have the money. Vilket inte kommer att se på vääldigt länge, men man kan alltid drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0