The longest distance on earth: Not from north to south. It's when I stand in front of you and you ignore me.


weit.com
FUCK! Alltså råka stänga av sidan av misstag så nu måste jag skriva om allt! ÅÅÅH! orkar inte.. men eftersom jag är så oootroligt snäll så gör jag det ^^

När man kollade ut från fönstret så sken solen så och himlen var klarblå. Sen, när man var påväg hem, och skulle precis ut från dörren så kommer världens kallaste vind rakt upp på fejan och så vet kroppen inte vilket tempratur den ska ha. Så hela vägen till Vivo så fryser man sönder sig. Väl framme i Vivo så köper man mackor och knallar vidare till bussen och kommer hem och sitter här nu och fikar med en varm kopp Peach Mangoo te och med en god macka med färskost och tomater så pålägg. Och ja, det är mig jag snackar om nu.

Okej, nu är det bäst att jag slutar att blogga nu för hela systemet här knasar och jag måste fixa det innan den störtar totalt. Sedan blir det lite surf på nätet och plugg intar sedan efter.

Kommentarer
Postat av: Claudia

Shit..Fin blogg!

2010-11-16 @ 16:00:12
URL: http://claudiablomqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0