Thinkin' about us, what we gonna be? Open my eyes, yeah, it was only just a dream.


Just a dream - Nelly — Cover by Sam Tsui & Christina Grimmie.
Jag bara äääälskar låten! Den är ju fan bättre än den originala låten av Nelly. Kärlek till dem! ♥ Dock så känns det som om tjejen anstränger sig liiite för mycke och killen överdriver också lite. HAHAH, hans ansikte xD Men den är ändå heeelt uunderbar!

Stan och centrum för min del idag. Pröva massa kavajer och woowh! Jag är förälskad. ♥ Köpte en kavaj, men skulle kunna köp de andra som jag provade också. Så fukking snygga! Åh, jag dör lite inombords. Vill bara att mellandagsrean ska komma så jag kan shoppa loooooooosss!! Alltså jag ska bokstavligen shoppa loss! Ska ta på mig min skinnjacka och springa runt i butikerna. Knuffas lite här och var för att få mina saker, yeah, that's how I role! Och pappa sa ju också det, att vi ska vänta tills rean är igång. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0