Why can't everything work out for once?

5049951726_b279bfed5a_z_large
we♥it.com


 

Visst svider det lite när man är så nära målet och så snubblar man? Ja, det svider som fan för mig iallafall och de hände på mitt FE-dugga som vi fick tillbaka idag. Goddamn. Fick MVG, men var såååååå nära på att få en stjärna i hörnet, men nope.. det fick jag attans inte.. Hade ett litet fel i mitt exemple och det sänkte typ allt. Insåg sedan felet när jag såg vad jag gjorde för konstigt.

Japanskaprovet idag gick också hyfsad bra. Sved lite när jag gick ut från klassrummet och insåg att jag skrev fel på en av glosorna.. Väldigt enkelt ord att jag inte minns den när jag skrev provet. Så där rök en poäng. Får hoppas på att inget mer har gått snett då.

Föreställning från 14.00-15.00 och den var väl.. Vad ska man säga? Tråkig. Alltså jag fattade inte ens vad den gick ut på, men mycket sång var det så det var väl inte så pjåkigt ändå. Diggade killen som sjöng. Hhiih ^^

U P D A T E:  Har fått klassfoto, singelfoto och katalogen nu!! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!


Kommentarer
Postat av: M I M I

åhh sånt där suger!!! man är så nära, sen failar man xD

2010-11-11 @ 23:51:13
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0